att överdosera en veckodag.

jag ska sluta tjata om lovley friday.
det känns lite 90 att vara så lycklig över en helt vanlig dag på det där viset.
men jag vill ändå uppmärksamma att allt bra händer på fredagar.
när jag var liten kom alltid bamsetidningen på fredagar.
det var en fredag jag fick min go-go hund. 
skoldiscona var alltid på en fredag.
mamma slutade alltid tidigare på fredagarna.
man åt founde på fredagar.
pappa kom hem från Tyskland på fredagar.
(eller ja, en fredag i månaden)
brorsan sket i att slå mig på fredagar, han var för upptagen med att hänga inne hos grannen & glo på video.
fredag är helt enkelt en bra dag.

jag har fått en fredagsöverdos.


Kommentarer:
Postat av: emeli

så du hade en gogo-hund! Jag e impad ville alltid ha en sån pågrund av reklamen som alltid funnits med mig någonstan i bakhvudet. "jag går me go go på promenad å alla kommpisar står på rad, han kan gå framåt och bakåt me go go min egen valp hänger me....llalalalla"

2007-09-15 @ 15:03:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback