ring of fire.

tio minuter i lunch men bäst av allt: FREDAG.
det är inte helt hemligt att jag älskar fredagar.

jag har i alla fall varit överaktiv idag, förutom alla bokningar & fakturor som fixats så har dessutom beställt ett blommogram till lilla mamma.
(mors dag på söndag, glöm ej!)
& ringt & skällt på min hyresvärd som inte sätter upp en brandvarnare till mig.
efter att jag skällt i fem minuter
&
upplyst henne om regler (jag var duktigt påläst) berättar hon för mig att jag fick en ny fastighetsägare den 1 januari.

jaha?
& hur ska jag kunna veta det?
står det på den lilla dammiga anslagstavlan i trappen?
jag vet inte.
det var lite pinsamt men jag har varit med om värre.

helgen ska fyllas av shopping, öl, brudmiddag, möllan & fotboll.
lyckos mig!

arrividerci!

Kommentarer:
Postat av: [email protected]

nää, nästan... jag är inte bosatt i malmö än :)
men inom en snar framtid... kanske :)

Postat av: sofie

jag mår bra idag jag mår alltid bra
det är slut på detta nu, nämn aldrig mer sprit i min närvaro

2007-05-26 @ 13:39:40
Postat av: Judas

hang in there sunshine..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback