my kind of weekend.

ännu en superhelg som var för kort.
shopping & möllanhäng med Linda i fredags.


i lördags åkte vi ut till annchas koloni för att grilla på förmiddagen men regnet drev oss därifrån,
sminkjobb i bunkeflo & sedan brudkväll på plockepin.
jag var fruktansvärt rastlös i själen & drev hela tiden vidare,
ffrån plockepinn till möllan,
från möllan till nattklubb nr 1 med bror & co.
från nattklubb nr 1 till nattklubb nr 2,
från nattklubb nr 2 till efterfest som det kallas.
kvällen var på topp likaså jag.

även söndagen spenderades på möllan & delvis i heidis kök
där det intogs foundue.

ibland önskar man att det är helg hela veckan.

Kommentarer:
Postat av: chidde

den 1 augusti blir jag malmöbo! :)

Postat av: Anna

"efterfest" ?? Hahaha, ja så kan man oxå kalla det...

2007-05-29 @ 17:55:40
Postat av: chidde

sallerupsvägen, blir vi grannar? :)

2007-05-30 @ 03:44:23
URL: http://chidde.blogg.se
Postat av: Judas

gömma hockeyklubban fest? men man ska inte glömma bullarna i ugnen. 3st, en av varje sort

Postat av: webmaster.

judas (martin): sluta prata skit.
idag tycker jag nog inte om dig. alls.

2007-05-30 @ 09:13:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback