måndagsfilosofi.

realese me.

det är onsdag men känns som måndag
vilket gör allt lite deprimerande.

halsen svider & det hjälper inte med halsduk.
kontorlandskapet är kyligt
& det är bara så typiskt att jag ska bli sjuk nu.

jag vet inte, jag borde ligga hemma nu
i soffan
glo på film med kattskatten.

jag borde tvätta
& jag borde spendera mindre & prestera mer.

jag blir alltid lite ostabil efter för mycket fest.
men valborg var bra.
förhäng i mitt kök där vi nästan får sitta i knäet på varandra.
sen möllan där heidi & martin mötte upp.
tequila, long island.
sen inte orka gå på nattklubbshäng utan hellre sitta nio personer
i heidis lilla kök & prata sönder väggar & grannar.
högsjunga elvis presley & röka lite för mycket.


men idag är det onsdag fast nästan nog måndag
&
jag måste komma över mig själv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback