leaning to fly.

söndagen har varit i särklass.

vaknade omänskligt tidigt
(halv tio)
i vanliga fall har man nästan precis kommit hem från krogen vid den tiden.
stack till möllan för att möta upp heidi.
det var sommarvärme & vi gick till marknaden där jag köpte två nya familjemedlemmar.
skor.
jag är kär.

efter det gick vi till bingohallen för att vinna pengar.
vi vann inte ett skit men det var kul ändå.
fick bita mig i tungan för att inte skrika bingo varannan minut.
tanterna hade nog haft ihjäl mig.

eftersom vi inte vann något var jag tvungen att pigga upp mig själv
så jag köpte en cykel.
den är sjukt fin, zlatan aka svarta hingsten heter den.
jag cyklade runt på möllevångstorget & kände mig allmänt kunglig.
heidi ville inte kännas vid mig.

sen gick vi på tårtkalas hos martins mamma.
martin fyllde gubbe, 24, idag.

kvällen spenderades i heidis kök där jag piskade både martin & oran i poker.
sen körde zlatan mig hem, 15 minuter från möllan till kirseberg,.
jag måste ha satt något slags världsrekord där.

det kan vara den bästa dagen på länge.
sen om det beror på utebliven baksmälla eller att livet bara är bra vet jag inte.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

haha men jag förösker ju iallfall, är inte dte bra?

karaktären du vet, karaktären

JAG SAKNAR DIG!!! ska jag hälsa på snart? jag vill också ha möllan och pilsner och sol och en frank på gräset...
fast fuckstaden är faktiskt bra nu, det är den...

2007-05-07 @ 12:34:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback