att älska.

tillbaka i malmö.
malmö, i do love you.

helgen spenderades i helsingborg.
i annas soffa, singstar, cider & allmänt brudsnack.
det blir nog inte bättre än så.
halv ett fick vi ryck & gick ner i stan
in på cardinal.
det var katastrof.
lång kö, folk överallt & en rökruta på taket.

jag fick uppleva soff`s berömda fylla
tjejbråk på toaletten
gamla klasskompisar
&
annas skoskav.
& allt där är lite som förut men ändå absolut inte.
maltakalle lägger sten & andrea upplever intriger.
men som vanligt spelar det ingen roll i annas sällskap,
helsingborg, malmö, sunk eller klass, det blir kul ändå.

anna fick skjuts på min rygg hem
& sedan blev vi kidnappade av en svarttaxi.
panik i halsgropen men jag svär jag hade haft ihjäl honom
om vi inte kommit av bilen i rätt sekund.

på söndagen rensade vi mammas rabatter
& fick grillmiddag som tack.
sol & buzz med musikfrågor.

livet, jag älskar dig.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

aja, så farligt var det inte i lördags ändå?
mådde sött igår efter jobb i tio timmar

2007-05-21 @ 15:30:57
Postat av: Anonym

haha det är det jag menar, jag var ganska onykter men du har sett mig värre?
jag har definitivt sett dig värre
vad hände sen?
vi hade efterfest till sju det var okej
så skönt att se dig ändå babe fast under nyktrare former nästa gång kanske jää

2007-05-21 @ 18:52:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback