musik för din kravall.

det har regnat precis hela dagen
&
min plan var att cykla till limhamn.
det är långt men det är okej.
men fan inte när det regnar & stormar.
så det sket sig.

det har varit en seg dag.
folk har surat över vädret.
det finns liksom inget jag kan göra.
jag bara står där min fula arbetströja två nummer för stor & känner mig tom på energi
medan kärringarna/bratsen skriker mig i örat.
jag skiter väl i ert jävla väder/paket/tobak/blommor/lotto/whatever.

hur som helst befinner sig babysoff i en lervälling på roskilde.
hoppas du inte fastnar där.
se till att att torka, dra av dig gummistövlarna & byt kläder till lördag
för då ska vi väl catcha upp på annas ballkong?

nu:sömn för att överleva ännu en grå dag i malmös danderyd.





Kommentarer:
Postat av: Anonym

på allvar kom jag hem nu
jag har hunnit med att få en inre blödning i hela min vänsterarm haha hur fan lyckas jag
det har hänt så mycket skit
jag har badat i bajs och ska föröska torka av det på lördag kommer vi dock befinna oss på festivalen igen men vi ses när jag kommer hem nästa gång
detta är det sjukaste någonsin
jag är full mange takk

2007-07-06 @ 02:14:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback