losing my way.

lägenheten var nog bra.
tioende våningen med utsikt över hela malmö samt danmark.
nästa vecka vet vi om vi får den eller ej.


befinner mig i helsingborg.
den berömda skitfestivalen har dragit igång.
med fulla fjortisar, fulla bönder från bjuv, fulla gubbar som envisas med att dansa höftdans
på alla konserter, överspacklade, gråtande brudar, småpojkar som fått i sig för mycket redbull-vodka & har på så sätt uprättat tillräckligt med mod för att starta slagsmål.
med andra ord samlas skånes alla puckohuvuden här men vi hade ganska kul ändå
&
var & såg champange safari igår, dragqueen- shows är ju alltid underhållande.
joddla med siv spelade efteråt.
jag kan bara typ två låtar med dem men blev varse med att det inte spelar någon roll
för alla deras låtar låter likadant.
sen PL13 & cathade upp med soff & my.
det är fan tre år sedan jag var där sist men där är fortfarande schysst.

idag blir det antagligen en repa på väla
sedan förfest hos anna.
utgång.


love on you.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

mår jag bra idag? sver nej fy i helvete anus. kom hem från jobb nu, ska vila lite sen ses vi hos anna..aight. SWEET LOVE SOCKER

2007-07-28 @ 15:47:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback