lite mer än vanligt.

kanske lite tröttare på människor idag än normalt.
kanske helt jävla less på mig själv också.
jag orkar inte konsekvenser, genomtänkt handlande & saker man borde, oborde.

så pass less på mänskligheten att det enda sällskapet som faktiskt dög var lille alexander.
vi var lite på samma nivå idag & byggde sandslott ,gungade, åt hårda karameller utan att sätta dem i halsen,  lekte med bilar & gömde oss för spöken på kolonin.
kanske en dag han också blir en rädd vuxen, dum & bakfull.
men just idag var allt okomplicerat & befriande.


& nu ensam i vuxenlägenhet.
betala räkningar, klappa trött katt & kanske diska men ännu en gång överleva.



i morgon.
i morgon tar jag mig samman.

Kommentarer:
Postat av: Vivvi

Usch jag vet precis hur du mådde!!! Men Nästa gång åker du och jag in själva... hehe vi måste leta upp cykelkillen:o)
fan vad jag garvar åt vår video i karusellen
puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback