lakritsfantomen dansar & ler.

fullt normalt att sitta & skråla till ...det blir alltid värre framåt natten...med björn fucking skifs
helt själv i ett rött kök på/i kirseberg.
jag har firat min semester & inbjudna var heidi & emeli.
typ uppvärmning på l angelo (givetvis)
& sedan till debaser.
jag & emeli blev intevjuade & fotade av någon stadsdelstidning.
vi kom nog inte med.
helt enkelt för efterblivna.
drack skumma drinkar.
typ hallon & gurkmajonäs.
gott fan.
konstig låt på datorn.
fransk.
sjunger säkerligen om om taxibilar, vad vet jag.
hur som helst brinner käften på mig.
ätit någon falafel ( & gud jag äter inte ens falafel, det smakar skit)
med stark karatesås.
den smakade kanel, är det normalt?
ska det verkligen smaka kanel?
man kan ju tycka att det inte lämpar sig särskilt väl i en maträtt.
eller?
min katt är inte hemma, jag kan ha fönstret vidöppet, det regnar in & blixtrar som fan utanför.
fin svennesommar, det är underbart.

i morgon ska jag till landet.
till en kolonistuga.
ja den ligger tio minuter utanför centrum & folket här kallar det på allvar för landet.
ungefär som när manhattanfolket tar t-banan till bronx.
nej inte bronx, någon anna stadsdel.
jag kommer nog på namnet i morgon.
fullt onormalt i alla fall.


jag är endast salongsberusad men stavar ändå som en gud.
det är fantastiskt.
jag fickparkerar även som en gud.
jag är en gud i största allmänhet.

jag kommer att ha huvudvärk i morgon.
kan inte bry mig mindre för jag har semester.


love on you fuckers hälsar lakritsfantomen.

Kommentarer:
Postat av: bajs

du är en sjuk människa, jävla mongokorv.
ses vi här i helgen? i hope so
ring mig

2007-07-26 @ 10:51:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback