att vakna.

ta sig i kragen
kravla upp & se.

jag har vaknat.
två timmar för sent i en skitig lya
skattkatten välter ljusstakar
soppan kokar på spisen
&
jag har sex dagar kvar sex dagar kvar sex dagar kvar på jobb
sedan 12 dagars semester.


hemmasemester.
kanske lite falsterbo, kanske lite helsingborg, kanske lite folkets park
men ändå göra så lite som möjligt.
hitta ett framtida hem
det måste bara gå.


ska nu avklara den sjätte dagen sedan fem dagar kvar fem dagar kvar fem dagar kvar.
jag lever i ett mantra.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vi ses snart hjärtat! du kommer hit på semstern? jag kanske våldgästar malmö om jag blir ledig någon dag, då kan vi sitta i parken och dricka boxvin. det blir bra tror jag.
förövrigt är jag bakfull och flyttar om en vecka, det ska bli underbart skönt...

2007-07-18 @ 14:12:24
Postat av: Gaby

kan vi ses då? jag är helt lost.

2007-07-19 @ 11:01:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback