att invänta.

är det inte eftermiddag nu?
& om det är, hur länge varar en eftermiddag?
till fem?
ring då!

jag har grava koncentrationsstörningar idag.
vilket innebär att jag inte kan göra något alls förutom att röka & titta i taket.
kan inte bestämma mig för vilken musik jag vill lyssna på

jag har musik  igång både på datorn &  stereon.
det låter konstigt när man blandar sophie zelmani & cornelis.

jag tänker inte sitta här längre.
man ska aldrig vänta på samtal, inte från män & definitivt inte från lägenhetsuthyrare.
så jag drar till stan nu, jag behöver dessutom kaffe.


farväl.

Kommentarer:
Postat av: vivvi

jag har fått nackspärr och de e tack vara Öland :o(
men de e skönt att sova i sin egen säng!
Har börjat jobba nu faktiskt skönt, de e ju inget bra väder vi har precis så då kan man lika bra jobba! ska vi ses en liten stund på tor? ta en fika i stan? åka till ikea? puss love u

2007-08-01 @ 07:10:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback