arrividercinio.

en helg i helsingborg
&
den inleddes med en bilresa till helsingör där flytande proviant införskaffades.
tobbe köpte det mesta han såg & jag nöjde mig med tre flaskor baccardi & 18 flaskor vin.

lördagen spenderades hos anna där det var brudfest.
hon hade hyrt in en dildotant som sålde sexleksaker
vilket ledde till mycket fniss & historier om fem i tre ragg & män/pojkar/karlar i allmänhet.
jag kanske spär på en & annan fördom om hur det går till på tjejfester men det var så det var
&
även catch up på balkongen med gamla ansikten hela vägen från högstadiet.
sedan snubbla till tobbes nya lya.
70 kvadrat med en sjöman i soffan & allmänt löst folk från smålands skogar samt en lång, vacker man.


söndagen startade i lindas & helges gästrum, proviva sedan bakfyllemat med gänget på pizzerian.

i morgon är jag ledig & ska till köpenhamn, shoppa för pengar som inte finns, dricka blomsterdryck samt röka på cafè.
sen köra hem till malmöstaden.


love on you hälsar lakritsfantomen.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

bra! Då vet jag vad vi ska leka i morgon.

2007-07-09 @ 01:29:15
Postat av: Anonym

tycker det e förjävlgigt att du inte nämner mig i din blogg, det är trotts allt jag som får ge er mat om natten haha ;D 0702858154 döda mig inte nu! /J

2007-07-09 @ 01:46:53
Postat av: sofie

HEEEEEEEEEEMMMMA NU!!! jag mår som jag förtjänar har inga lungor kvar min arm är fortfarande sönder och igår spräckte timbuktu min vänstra trummhinna!!! livet är en fest?

2007-07-09 @ 15:30:13
Postat av: Vivvsan

Det var riktigt synd att jag inte kunde följa med! Jag hamna på etage shit en jäkla massa folk men skit skoj..Men vi ska festa loss till timbuktu på Lördag! själv skoj!!! hehe
ps fick du köpt ringen?

2007-07-10 @ 12:35:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback