the first steps i took away from you.

& seriöst alla lögner på en gång
&
hur normalt är det att behöva ljuga om precis allt.
vara en annan.

vänskap precis som kärlek: villkorslöst.
& ja "du är dum i huvudet men bäst ändå & jag accepterar dina snedsteg, plockar upp dig när du snubblar & bryter varenda tanke i hjärnan"
det är sådana ord jag letar efter från dig men aldrig kommer få höra
jag orkar inte bli dömd från närmsta närmaste.
jag kan inte det.
för ännu en gång måste jag rasera allt för kan kunna bygga nytt.
i mina ögon är det inget fel i det.
det borde inte vara fel för dig.
jag borde inte vara fel för dig.

jag borde inte vara fel efter allt.
borde inte vara fel efter resor.
glöm resor i fysisk mening, vi snackar psykologi.
efter stuck to eachother no matter what.
borde vara helt jävla rätt efter alla jävla tårar, alla bråk, alla dagar i totalt lyckorus.
jag vet inte men jag kan bara minnas det dåliga nu.
för första gången kan jag bara minnas det dåliga.
precis som varenda lyckominne är suddat i kanten
för egentligen var det nog ingen bra dag ändå.

att komma till insikt kan jämnställas med smärta.

du vet inte mig.
det är konstigt men du vet fan inte mig.
du borde veta mig.
men det gör du inte.

vi pratar helt fel språk.
osynkade som fan
&
en en enorm känsla av oförmåga att förstå.

en efter en har fallit bort.
trots alla foton i vita lådan.
trots alla band som en gång var så jävla starka
så har en efter en fallit bort.

aldrig trodde jag
aldrig kunde jag föreställa
men nu faller också du.




Kommentarer:
Postat av: sofie

visst mår vi bra, as always
men vad fan ska man göra liksom?

jag kräkte nyss av min egen mat
blanda ALDRIG tonfisk, bearnaise och pasta
då måste man koka ny pasta och äta med ketchup istället
jag har inga alternativ det är det vs cornflakes och chilisås

haha, vi är rika vi är alltid rika

2007-02-06 @ 13:16:00
Postat av: Anna

Jag vet Albane, det är heölt jävla fucked up....ALLT. Varför ska alltid all jävla skit komma på en gång? För fan


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback