play along honey.

& som vanligt varar ett lyckosrus som mest i en dag.
ibland sekunder.
att känna hey mitt liv är pretty damn fine & kom så knullar vi livet.

jag måste bara falla lite för att kunna resa mig igen.
drunkna i självömkan & kedjeröka fem lights.
skrikgråta ut all besvikelse likt en störd.
& sen resa mig, borsta bort skiten & tänka heyhey mitt liv är pretty damn fine.
skitsamma om ni inte förstår vad jag sysslar med, brinner för, kämpar emot.
skitsamma om ni inte ser några kvaliteèr, ser bara träd ingen jävla skog.
skitsamma om ni inte ser mig, bara misslyckande, inte ser att jag aldrig kommer ställa mig i led,
aldrig kommer följa er jävla john.
jag kan bara leva för mig själv inte för någon annan.
jag måste göra mina val, göra misstag, göra om, börja om.
ruta ett & sen ruta fem.
kanske ruta ett tre gånger innan jag fattar.
kanske en dag lyckas & tänka heyhey fuck you all.


Kommentarer:
Postat av: Gaby

så jävla bra skrivet särbo, jag älskar dig & tjalalala!

2007-02-05 @ 03:27:30
Postat av: anna

Ja, precis. FYFAN!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback