my kind of weekend.

well.
vad kan man säga?

min  födelsedagshelg var underbar.
helsingborgsgänget kom hit & överraskade med tårta.
presenten de hade med sig slår det mesta.
hela sex and the cityboxen.
lycka.
daniel, mårten, martin, johan, emeli, tove, joel & bror dök också upp.
räkna in att jag bor på 37 kvadrat & släng in en kareokemaskin & du har kaos.
ett jävla kaos.
underbara kaos.

dagen efter skådade jag en fallen lägenhet.
soffan var i sönderhoppad, gardinstången nedriven, ölburkarna bråkade från alla håll & kanter.
madrasserna sträckte sig från köket till vardagsrum innehållande trötta helsingborgare.
hela söndagen spenderades i liggande läge med sex and the city på tvn.
bakfyllemiddagen bestod av subwaymackor.

tack som fan.



Kommentarer:
Postat av: JUDAS

Jasså.. Har du vänner?
Vem var bäst på kareoke?

2007-02-21 @ 20:33:08
Postat av: Anonym

JAG VAR SÄMST iallafall =) Men jag dansade bäst till "La de swinge" (??) =) Pusspuss

2007-02-23 @ 18:32:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback