mitt så kallade arbete.

hemma efter ännu ett underbart arbetspass.
jag har blivit en sur ICA-kärring.
for real.
fan vad arg jag är.
i början var jag helt "hejehej, 9.50 tillbaka, välkommen åter"
& värsta leendet.
nu är jag mer "gå & dö, du har glömt dra ditt ICA-kort"

people.
nu ska vi enas.
vi ska lova varandra en sak.
när vi ska hämta ut paket på posten, dvs ICA (& alla andra postställen)
ska vi ALLTID ha signerat våra avier.
ALLTID ha ID med oss.
om du hämtar ut till din mamma, moster eller din halvdöde mormor som inte kan hämta ut sitt veckobrev från broderistugan AB så ska vi ALLTID ha med oss deras ID OCH vårt eget.
det var väl inte så svårt?

en sak till.
om det är jääääättelång kö till kassan så skriker man ALDRIG
"ÖPPNA EN KASSA TILL FÖR FAN"
kassörskan har med all säkerhet märkt kön,han/hon tycker inte att det är kul med femtio personer som blänger på en.
han/hon vill antagligen bara döda sina kollegor som gått på rast trots att butiken är full med kunder.


& till sist.
OM DU INTE DRAR DITT ICA-KORT FÅR DU INTE RABATT PÅ VECKANS KORTVARA!
KORTVARA!

jag kommer bli så bitter.
det är tre månader kvar sen ska jag börja arbeta på kontoret.
tre långa månader.






Kommentarer:
Postat av: Styggmamma

Lina, ta och sätt på dig ett hormonplåster och gå och lägg dig. Du påminner ju om mig och jag är i övergångsåldern.

2007-02-08 @ 09:07:26
Postat av: Gaby

hormonplåster! HAHAHAHA LINA!! För fasen, jag höll på att fixa åt dig men du får göra det själv (jag vill inte skriva in ditt tfn nr utan att fråga dig, om du inte orkar så säg att det e ok & jag fixa råhli): www.komet.se www.monster.se www.academicwork.se LOVE YA!

2007-02-08 @ 15:42:22
Postat av: gunilla

Hahahaha!!! Kramar!

Postat av: Anna

Haha Kärring!!! (Säger jag som sitter o lyssnar På Berra Vit)
Sök jobb hos Academic Work så får du jobba hos mig, kul va? =) Puss

2007-02-11 @ 19:27:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback