när du försvinner.

G, när du försvinner & jag inte vet hur jag ska nå dig.
när din lägenhet saknar telefon & din mobil är av.

när jag känner hela vägen ut
hur jag saknar dig
&
när jag känner hur mycket jag behöver dig.

för det är tisdag & vi båda vet att det är veckans värsta dag.
skitdag.
le crap.

förlåt att jag skriker när jag känner rädsla.
när jag blir så rädd att du ska försvinna för alltid.
förlåt att jag skriker då & stänger av.
förlåt min ilska.
jag vet inget annat än att vara den som går först
just för att slippa bli kvar ensam.
det enda jag lärt mig är att stänga av, att gå att fly.
förlåt mig för att jag inte lyssnat alltid.
för uppsnärjd, nedsnärjd.

letar substitut.
väntar in dig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback