bortaplan/hemmaplan.

en av de bästa helgerna på länge.
tillägnad Helsingborg
&
först uppvärmining i form av vin på ballkongen i Malmö där jag
&
syster inväntade kvällens kaos.

sen till hemstaden där några snabba hanns med hos Linda & Helge.
därefter samlad trupp till GA-hallen där Winnerbäck skulle spela.
jag hade för mycket pepp & alkohol i kroppen för att kunna uppskatta honom fullt ut.
det var en mörk, lugn konsert som nog ska avnjutas en sleten & framförallt nykter onsdag.

hur som.
där efter starkglögg, vin
&
drinkar i sällskap av bla. martin som kvällen till ära inte skulle jobba dagen därpå.

sedan ramlade vi backen nedåt stan 
&
införtog shots.
flippade ut på censurerat hak.
mötte upp en karatetobbe.

trillade trappan upp, sängen ned.
cirkuslina på hög nivå
&
jag vaknade med huvudvärk.

söndag med traditionellt bakfyllehäng i soffan 
innan glögg hos annas mamma, julskyltning & våfflor i mitt föräldrarhem.

åkte hem med saknad under huden för första gången sedan jag lämnade.




Kommentarer:
Postat av: sis

tack för en helt underbar helg gumman.. de sköna var att jag inte tänkte på något utan bara va!!! om du förstår vad jag menar!!
De gör jag gärna om!Du har helt underbara vänner! skit skoj! puss

2007-12-03 @ 14:34:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback