Till Lars.

"Känner för din far även om det var länge sen. Men de tuffa åren back in the 90s hade inte så mkt att göra med blå politik. Och jag tror inte det blir så dumt alls det här. En revolution då och då är hälsosamt, även om den kommer från höger. " / Lars

 Svar till Lars: jag tackar för din kommentar & undrar vem som körde Sveriges ekonomi i botten i början av 90-talet om det inte var den blå regeringen?

& så undrar jag hur en revolution kan vara bra om den är dålig? Och om en revolution skulle vara bra då är det kanske superbra att Sd fick ett sådant genombrott i årets val, det är ju också en slags revolution? hur kan det vara försvarbart?

Blått är riktigt riktigt DÅLIGT för mig & de flesta i min omgivning TROTS att vi inte går på bidrag utan studerar och jobbar, en del både och. det är inte många som får det bra, om du är en av dem så är det bara att gratulera.


Kommentarer:
Postat av: fragment

vad är det för mupp eg.

2006-09-19 @ 16:58:41
Postat av: bloggmamman

Ge dom bara och hugg och bit. Bamsekramar.

2006-09-19 @ 17:49:10
Postat av: s

lars verkar för jävla korkad.

2006-09-19 @ 19:05:58
Postat av: s

jag kom på en sak du vet timo som har värsta feta solo karriären nu? va det samma timo vi ringde till hundra gånger när vi va små vid en kanal och besattheten av håkan tagit sin fart?

2006-09-19 @ 19:18:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback