skolan.

well, första dagen i skolan.
inskrivning.
& jag måste nog avskriva mig fort som satan.
ich nicht palle.
det verkar....dödens tråkigt.
eller jag vet att jag tycker att det är
döden t r å k i g t.
det är ju trots allt c-kursen.
jag har med andra ord redan genomlidit 40 poäng.
damn.
vad göra?

anncha har erbjudit mig ett heltidsjobb i någon butik.
har helgen på mig att fundera.
& jag vet fan inte vad jag ska göra.

jag uppskattar verkligen studentlivet.
det är slackit & jag trivs med det.
men det är nog fan dags att jag styr upp saker & ting.

det spelar ingen roll vad jag tar mig för ,
den förbannade återvändsgränden dyker upp förr eller senare.
det flyter liksom aldrig på.

ge mig en trisslott med en miljonvinst.
bitte.

Kommentarer:
Postat av: fragment

kom upp när du skrapat

2006-09-01 @ 23:15:25
Postat av: bloggmamman

Plugga på du. Då har du nåt efteråt. Förstår att det känns jobbigt, men du kommer snart in i det igen. Kram. (Hur gick det med autografen?)

2006-09-02 @ 19:26:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback