saga.

jag är knäpp.
helt jävla knäpp.

två ungar ringde på mina föräldrars dörr, de hade en kattunge i famnen.
deras mamma hade blivit allergisk & ville nu sälja den.
tio veckor gammal & helt bedårande söt!
jag smälte.
bad dem komma tillbaka lite senare.
20 minuter senare var jag kattägare.

vet inte riktigt vad jag sysslar med men nu ska Saga bo hos mig.
ja, jag döpte henne till det.

förstå hur söt hon är.
& förstå att jag nu faller in under kategorin "kattägande singel i storstad".
shit, vilken klyscha.

Kommentarer:
Postat av: Änn

Naaaw grattis till kattbebisen! Tyckte det var ett bra val (vem vet hon hade kanske blivit utslängd på gatan om ingen velat ha henne) och en katt är ju inte speciellt svårt att ha :)

Linaismen - din räddare i nöden, din fyr i mörkret

Postat av: fragment

ååå en liten tuss full av kärlek, men ninen då? :D

2006-09-04 @ 13:50:25
Postat av: ann

jag kommer när som helst! Är så vansinnigt trött på hbg.. Jobbar ju bara till 09 om dagarna. Hur går du i skolan/jobb?

2006-09-04 @ 14:20:18
Postat av: fragment

ja just det, ta en bild på det lilla livet! :D

2006-09-04 @ 21:39:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback