negativitet.

det finns negativitet överallt.
i`m in.
jag kan vara pain in the ass negativ om det vill sig illa.
vad som däremot är dödsförbjudet är negativitet vänner emellan.
seriöst, vänskap är något upplyftande.
en vän ska pusha en, vara glad för ens skull & stötta en.
trodde jag.
tydligen är det inte så.
jag vet inte, jag kanske har missat något byte av den oskrivna regeln men idag fick jag tre jävligt negativa telefonsamtal.
av vänner som var så jävla anti att jag fan blev ledsen.
när man inte kan vara glad för en väns skull är det fan dags att lägga ner.

på riktigt.

suckers.


Kommentarer:
Postat av: fragment

men shite, vad händer?

2006-09-04 @ 13:50:52
Postat av: ann

Jag hälsar gärna på nån dag, har ju till o med bil nu (inte min, men ändå)
Kan komma när som helst, eftersom jag bara jobbar till 09.. Hur går du i skolan/jobbar?

2006-09-04 @ 14:01:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback