morgonhumör.

haha i love min tobakshandlare.
hoho!
det är gött att ha en närbutik tio meter från hemmet & dessutom är killen sjukt kul.
ca en gång varannan månad får jag för mig att tvätta klockan sju på morgonen & då traskar jag dit vid nio för att köpa frukost.
idag var det en sådan dag.
köpte skvallertidningen kvällsposten också.
på framsidan fanns rubriken "här har svenskar sex med djur".

tobakskillen: men alltså fyfan vad vidrigt! så jävla sjukt!
jag (lagom morgonsur): mm..människor är ganska sjuka.
tobakskillen: ja men det är ert fel att en del män tvingas ha sex med djur, ni tjejer...
jag: ehh..jaha & varför då?
tobakskille: ni släpper fan aldrig till!!
jag: OM NI INTE HADE VARIT SÅ JÄVLA DÅLIGA I SÄNGEN SÅ HADE NI KANSKE FÅTT KOMMA TILL LITE OFTARE!!
tobakskille: hahaa..shit ditt morgonhumör alltså..jag älskar det!


well.
allt är nog förlåtet tills i morgon.

ciao.

Kommentarer:
Postat av: blogmamman

Haha, vilken rolig typ!

2006-09-14 @ 17:54:40
Postat av: fragment

så jävla bäst du

2006-09-14 @ 22:30:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback