explosiv.

torsdag & jag har varit på möllan.
handlat tandkräm & ätit middag med linda.
maten var grusig men ölen var god.

jag är explosiv (som gaby skulle säga) för tillfället
&
det är aldrig bra med en enda cigg i paketet.

är sjukt sugen på att korka upp en flaska vin
&
rådricka den.
men tvätttid klockan sju med baksmälla är otrevligt.


jag är grymt irriterad på folk.
är sur, ja jävligt sur på folk som går under jorden & tydligen anser sig vara mer än andra.
helt enkelt för jävla fin i kanten för att ses.
stoppa upp din jävla finhet någonstans.
vi har växt upp ihop, vi är samma så låtsas inte.

trött på att folk inte säger rakt ut vad deras jävla problem är utan liksom slingrar sig.
spotta ut det så vi får det undanstökat.


att jag ens orkar bry mig.
det tar emot mest.

det är bra i morgon.



Kommentarer:
Postat av: bloggmamman

Kramelikram!

2006-09-14 @ 17:53:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback