elin & jag.



nada pluggande idag.
again.
jag fick rycka in som barnvakt.
eller ja..vi säger inte så, elin & jag.
hon är ju trots allt åtta bast.
vi har liksom hängt.

vi hängde en massa i stan,
hittade coola seconhandaffärer på davidhalls torg.
givetvis var jag tvungen att införskaffa det gröna halsbandet.

H&M hade kvällsöppet.
det gillade vi.
elin valde ut en massa kläder till mig, hon har fan bättre smak än vilken 22-åring som helst.
då var jag ju tvungen att köpa det också.

sedan föråt vi oss på vindruvor medan vi kollade på jönsson-ligan.
fett ballt.

avslutningsvis tittade vi på någon DVD med melodifestivalen,
det är helt ofattbart att ungar inte vet vem lilli & sussi är.
eller att lena ph har haft pudelfrilla.
eller att ted gärestad slängde sig framför ett tåg.

i och för sig har jag också lärt mig en massa.
typ hur ryska posten fungerar för det har jag glömt
&
att dödskallar är skithäftigt, speciellt på skor
&
att militärmönstrade kjolar ALDRIG är snyggt!!

well.
nu är det sömn som gäller.
för i morgon har jag en helt sjuk dag med skola, sminkjobb, icajobb & vinkväll.


natt!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback