tisdag.

idag var det dag för bröllosplåtningen för ett limousineföretag.
så här sur var jag imorse:
(kan bero på att en viss person ringde & skrek på mig)

sur.
(det är den nya lockiga frisyren som visas)




sedan sminkade jag cipi & slängde på henne brudklänningen.

cipi.


cipi3.


åka limo till kyrkan där första plåtningen ägde rum.

limo.

(kolla in lyxåket jag glidit runt i de två senaste dagarna)



cipi2.
efter nio timmar, tre sminkningar, tre klädbyten, 15 limousineåkningar fram & tillbaka genom stan, stress, stress,stress & ett glas champange senare kom jag hem till min kattskatt.

CIPI2.








Kommentarer:
Postat av: Gaby

8 dagar kvar sen kidnappar jag din katt!
btw, du är så jävla BALL.

2006-10-17 @ 21:27:22
Postat av: Vardagsfabler

Lilla fröken mord...

2006-10-18 @ 01:17:47
Postat av: Anonym

som fan

du är grym babe

2006-10-18 @ 14:14:31
Postat av: Nisse

Hur mår lilla kissen när du är borta hela dagarna?:)

Allt bra annars?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback