opysslig.

helst av allt skulle jag också vilja vara sådär pysslig.
liksom ha cd-samlingen i alfabetisk ordning,
ha rena köksfönster, dammfri tv, en fin tekanna vid spisen & tända ljus i hela lägenheten som kanske luktar lite vanilj.

men helt ärligt är det snabbmakaroner & tvn som gäller efter jobb.
inget diskande, dammande, uppsättning av nya gardiner.
min växt har liksom självdött för tredje gången på en månad, jag kommer inte lyckas återuppliva henne igen.
badrumsmattan är smutsig  & tvn börjar bli ocharmigt dammgrå.

men hur som helst har jag åkt i en vit, åtta meter lång limousine idag.
inredd med skinnsoffa & bar.
valt ut en bröllopsklänning till morgondagens plåtning.
det är ju inte alla som har sådana löneförmåner.
blev avsläppt vid konsum, var liksom tvungen att köpa diskmedel.
I`m so fancy.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback