tiduret.

vilken morgon.

klockan ringde 06.50 eftersom jag hade tvättid klockan 7.
jag & anna har suttit uppe hela natten, druckit te, rökt för mycket, spelat kort & pratat i sönder sömn.
hur som helst så släpade vi oss ner till min elimenta tvättstuga & slängde i tvätten.
men maskinhelvetet ville inte starta.
strömmen var liksom av.
luckan var stängd så den gick inte heller att öppna.
en propp måste ha gått.
ah..givetvis med mina vanliga tvätttur.

morgonsur & jävlig ringde jag journumret & bad dom komma hit & byta proppen.
somnade om & vaknade av telefonen.
falckgubben ville att jag skulle komma ner.

"proppen har inte gått"
(jäkligt otrevlig)
"nähä kan du då förklara varför ingen av maskinerna fungerar?!"
"TIDURET!!!"
va? tiduret..vad fan är ett tidur tänkte jag.
"MAN KAN INTE TVÄTTA KLOCKAN SJU EN LÖRDAGSMORGON!! TIDURET!!!"
"oj förlåt att du kom hit i onödan"
"HEJDÅ!!!"

haha. tidur.
det var som fan.
det står inget om detta på plakatet om tvättider så hur fasen ska jag kunna veta det.
tidur..
vilket jävla påhitt.

Kommentarer:
Postat av: bloggmamman

Hahaha! Kramar på lördamorgon.

2006-05-06 @ 09:39:06
Postat av: fragment

vafan varför kan man inte tvätta då? kan man på de flesta ställen. screw morgonfriden.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback