sms.

öh.
sömnen vägrade komma till mig i natt så i stället läste jag igenom min inkorg på mobilen
& jag skrattade halvt ihjäl mig.
seriöst.

jag tänkte bjuda på några favoriter.

8/3-2006.
Kl 08.38
Från Linda.
"Mm, tror det. hon hade mössa & såg ut som en jävla dagiskärring.
fan jag vill inte jobba med henne hon är typ psykad har jag för mig. hejdå"

19/3-2006.
Kl: 03.18.
Från Linda.
"Jaha cykeln ,det e lungt knulla ej med honom han är superdum.
säg till tobbe att jag anmält honom för mammaknull hejdå"


4/4-2006.
Kl:08.54.
Från: Andreàs.
"idag är det den internationella dagen för mentalt efterblivna! Skicka ett uppmuntrande sms till en efterbliven kompis, precis som jag har gjort!"

(vilken underbar start på dagen!)


30/4.
Kl 02.15
Från: Anna.
""jag har precis hämtat min jacka på nått ställe. dom stänger nu så jävla tidit.
oh malmö sja jag ti hartan, snart ska vi dit :) & danra m dig min linna puss. Valborg"

(av kära annas stavning att döma så stängde de i rättans tid)




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback