onsdag.

aha.
onsdag & konstiga telefonsamtal avlöser varandra.
men folk är ju lediga i morgon så det är kanske inte så konstigt att deras promillenivå är hög.
jag är inte ledig.
såklart.
det kvittar ganska mycket för jag går på apatlåga.


jag & karin skulle ju tentaplugga igår.
jo tjena, vi slutade på möllan med öl & en viktor.
det var trevligt.
karin släpade runt på en sjukt snygg väska hon köpt för tio spänn på loppis.
lite mary poppins aktigt.
men så väldigt fint.


i morgon ska jag hem till mamma & pappa.
äta en tidig mors dag middag.

fan jag vill ju det här så få man fan bita ihop & inte tänka i sönder allt.
man får ju vara glad & nöjd & nöjd & glad & aldrig tänka trötthet eller hemlängtan.


allt blir bra, det blir alltid bra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback