nervös.

men usch.
jag borde sova.
är för nervös.
jag hatar att vara nervös.

jag ska stå på triangeln (ett köpcentrum) hela dagen i morgon & sminka folk.
prata i ett headset samtidigt.
det blir nog bra.
det måste bli bra.

till snyggmamma maria: ja, du har så rätt. det är hon, råååsa.
tack men din dotter var grann redan innan jag sminkade henne...hon måste ha fått det av sin mor.

& anna, tack för att du alltid uppmuntrar mig. det betyder så jäkla mycket.
jag ska inte sitta här & bli gråtmild & jävlig.
men tack i alla fall, för att du finns & så.♥

jag ger sömnen en chans, god natt!

Kommentarer:
Postat av: Snyggmamman

Jag vet att hon fått skönheten från mig (för jag har ingen kvar). Det kommer att gå bra med sminkningen. Kom igen LINA!

2006-05-12 @ 10:50:11
Postat av: fragment

oooo det gick säkert jättebra :D förstår du hur trevligt ölning hade varit, eller vin o brevkaskader? jag blir knäpp! såg fan gammal klasskompis hos fashionistan idag (gömde mig bakom luggen). blöö jag är helt osammanhängande! fanjävlaridet!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback