mammi.

mammi.
(mamma. jag hittade ingen bild på pappa men han är också jäkligt snygg.)

nyss hemkommen från helsingborg.
jag, bror & pappa har firat mamma i förskott.
(mors dag)
som vanligt var det skönt att vara hemma.
slappna av & bara ta det lugnt.
ibland får jag faktiskt en enorm helsingborgslängtan men den brukar ge med sig när jag närmar mig malmö igen.

snälla anna kom & hälsade på.
eller ja, hon kom efter att jag i panik ringt & bett henne titta inom på en sminkning så jag kunde öva morgondagens makeup.
det blev nog bra.
hon fick kaffe & tårta som tack för besväret.
hon är bra, anna.
hon ställer upp som försökskanin & kommer till min skola när det vankas prov.
jag är jävligt tacksam för det♥

nu ska jag städa så här är något så när respektabelt när helsingborgarna ska förfesta i morgonkväll.
hoppas lägenheten står kvar efteråt, jag själv kommer inte att vara med.
det blir bra.

natti.

Kommentarer:
Postat av: fragment

aj fan, var du lite ölig när du skrev? :D jo men damn du är välkommen när som, gamla stan o söder väntar.. o eventuella terroristtillslag mohahaha! mja det är väl lite till o från. bara the story of my life. eller nåt. men nu är det mitt i natten o jag har överkäkat buffé! btw, du kan ju göra en fieldtrip t sthlm - här finns überdrivet mkt smink :D öh ja jag är förvirrad ja.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback