insomnia.

sömnen lyser med sin förbannade frånvaro.
jag går med en ständig stress.
det liksom gnager på insidan & hela natten gick åt att oroa mig över allt jag inte kommer hinna.
jag gör listor & planeringar i hjärnan.
verkar det normalt?
nä.
tror jag går på ett seminarie med två timmars sömn i kroppen?
nä.



idag kommer anna & andrèas hit.
vi ska till skolan & sminka.
eller ja, jag ska sminka andreàs.
inte drag-smink utan catwalk-smink.
lite mer naturligt.
ska bli kul.

& sen ska jag hem till helsiingborg.
ska bli så skönt.
jag saknar det.
alla.
vännerna
familjen
& allt.
det ska bli skönt med lite paus

trevlig helg alles!
puss


Kommentarer:
Postat av: ännä

det ska bli kul att ta en tripp till malmöööe, fastdet blir ju bara en snabbis!! Fyfan vad jag längtar tills på fredag =)=) HIhihi Puss

2006-05-19 @ 10:18:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback