helgen.

men oh.
ostressig helg då.
stod i sju & en halv timme på triangeln & sminkade, sminkade, sminkade, svarade på frågor & sminkade tills jag nästan bröt handleden.
normalt att sminka en person var sjunde minut?
fast det var såklart sjukt kul!
förutom den jävla GB-jingeln som spelades oavbrutet.
"ditiditdidiii magnum, i am magnum i am dangerous...diitidditiidiii"
hur som helst.
jag slutade klockan sex & klockan sju skulle jag befinna mig på  personalfest i limhamn.
jo tjena hallå.
bowlade & var allmänt social.

på lördagen var jag ute i skurup mellan två & sju för att skriva fem inträdesprov & intervjuas till journalistlinjen.
fråga mig inte hur det gick.

söndagen spenderades i parken vid kanalen på en filt med anncha & bror & en picnickorg.

idag har jag tränat tills jag nästan kräktes.
för att liksom bli av med lite frustation som bitit sig fast i hjärnan.

nästa helg då äntligen ska jag hem till helsingborg & träffa gänget.

ohlala.

Kommentarer:
Postat av: fragment

jag tror det är lite ambivalent, äh, det är typ ngt som måste förklaras när vi sitter o plöjer brev etc.. nå, nä jag är ju tillbaka i Lala-land, det får bli some serious ölning i sommar, eller!? btw, vilka vänner lixom????

Postat av: fragment

hahahahah ja jag tänkte väl att du skulle komma på vad jag menade ;D

2006-05-16 @ 12:44:55
URL: http://fragment.blogsome.com
Postat av: sofie

ÄR DET KUL?

fan va seriöst det låter, är du värsta proffset redan? det är sjukt bra

ja det är bra, stressigt som fan bara

men
bara 3 dagar kvar till karnevalen och då löser allting sig

2006-05-16 @ 16:39:07
Postat av: Max

Vad innebär inträdesprovet på Journalistlinjen på Skurups folkhögskola?



mvh

2009-01-22 @ 11:54:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback