annabesök.

helgen har varit lovely
& här är beviset.
anna kom hit i fredags.
kvällen gick åt matlagning, kortspel annat slappt.

lördagen spenderades i stan.

(snyggast i byn)

& sedan blev vi inbjudna på grillning hos anncha & patrik.

(söto-alexander var grillmaster)

resten av kvällen spenderades med film & skvaller.
gärna till klockan fyra på morgonen.

på söndagsmorgonen (förmiddagen) tog vi tag i våra liv
& promenerade i min stadsdel.
på vägen hittade vi en park.
en STOR park.
så vi skyndade hem & lastade cykeln med stereo, filtar, böcker & baguetter.

(parkhäng is the shit)

på måndagen var det upp till bevis gällande mina kunskaper när det kommer till bröllops makeup & håruppsättning.



anna är den bästa modellen ever & jag fick bra betyg.

efter det stressade vi till stationen för att möta upp bror & co.
någonstans i all stress sprang vi på fläns-erik i sin snygga tågkostym.
det var kul.
efter lite ölhivande med grabbarna begav vi oss till stadion för att kolla fotboll.
där mötte vi upp lite blådårar.


( BBBBB BLÅTT BLÅTT BLÅTT!!(?) )
det var mycket trevligt bortsett från det förnedrande resultatet 3-1 till MFF & att vi stod med malmösupportrarna.
hånade eller vad?
nejdå.


(anna & jag var lika glada för det..kan bero på ölen)

på vägen hem gick vi inom mats.
där blev vi bjudna på lite mer öl & annan proviant.
tjosan.
vi tog oss hem framåt natten, runda under riverdancefoten & allmänt glada.
jesus.
tur att fotobevis ej finns från denna hemfärd.

idag släpade jag mig till skolan.
marcus lät oss ha lektion ute i parken.
på dagens schema: kleopatrasminkning.
folk tyckte inte att vi var så normala.
 
(viktoria & jag i våra fina skapelser)

när jag kom hem hade anna åkt hem.
men innan dess hade hon städat hela min lägenhet.
så jäkla snällt.
jag blev överlycklig.
känns ganska tomt här nu på mina 37 kvadrat.
jag saknar min hemmafru.

tack anna♥



Kommentarer:
Postat av: sofie

du är fan duktig

och flens är i en klass för sig han också as usually

hoppas det är bra yo

2006-05-10 @ 12:17:02
Postat av: ännäää

Hajhajhaj.... =) Fina bilder....fan vad blond jag ser ut! Sheisseee!

2006-05-10 @ 16:05:28
Postat av: fragment

tjing pinglan, superhelg eller hur? jag ska dra ner imorgon kväll :D

Postat av: ännä

vad hette den roliga bloggen om dom som tjuvlyssnade?? =)

2006-05-14 @ 15:08:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback