tack.

vänner kan vara det bästa i världen.
jag mår bra tack vare er.

tack för att ni alltid finns där
tack för att ni alltid är på min sida & tack för att ni alltid stöttar mig.
tack som fan för att ni är uppmuntrande även när jag gjort fel.
tack för att ni lättar min ångest i stället för att spä på den.
tack för att ni hjälper mig att se svåra & jobbiga saker från den ljusa sidan.
jag kan inte beskriva hur jäkla underbart det är.

tack för att ni plockar upp mig, tack för att ni säger att det är okej.
tack för att ni alltid får mig att skratta när det mesta är skit.
tack för att ni aldrig dömer & tack för att ni finns.

det gäller er alla.
från malmö, via blogg till helsingborg.
ni är fantastiska.

i adore you.
älskade.

Kommentarer:
Postat av: anna

Puss på dig med =)

2006-06-20 @ 17:06:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback