slutet.

nu är sminkskolan slut.
i morgon får jag mitt betyg & diplom.
jag går nu alltså under titeln makeup artist.

det känns skönt men samtidigt vemodigt.
jag kommer att sakna skolan & allt skapande.
marcus knäppa musik & victorias skrattanfall.

på bussen hem ransakade jag året hittills
& kom fram till att det hade en överjävlig start.
det har varit tufft, ledsamt & ensamt från & till.
jag har saknat ihjäl mig efter älskade & det gör jag fortfarande.
samtidigt som det varit fruktansvärt kul & bra.

jag har träffat människor som jag är jäkligt glad över att jag lärt känna.
jag har också träffat en del idioter & de tar jag med mig i minnet aswell.

om jag ser till mig själv har jag antagligen utvecklas en del
& fan vad klyschigt det låter men jag antar att jag är mindre blind & står upp för mig själv mer nu än någonsin.

på fredag drar jag till uppsala med mina älskade homies för att uppleva den roligaste midsommaren någonsin.

& jag antar att jag är own it al to them.
de där hemma, inklusive familj som alltid står i bakgrunden & hejar på.
de som liksom alltid finns där.

i bratid & skittid.

en fet kyss till er alla!

puss.

Kommentarer:
Postat av: bloggmamman

Hallo artisten! Grattis och ha en skitbra midsommar. Själv jobbar jag, men det blir nog bra i alla fall.Massor med turister som kommer. Puss o kram!

2006-06-22 @ 20:38:27
Postat av: ännä

Pusspuss. (Sexy bild) =) /Anna Anna heter jaaaag

2006-06-22 @ 22:06:03
Postat av: Nisse

Grattis Lina!! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback