midsommar.

tjo!

helgen i knutby var lovely.
så jävkla skönt att komma iväg lååångt lååångt ut på landet med en massa åkrar som närmsta granne.
midsommar firades i trädgården med grillning, kubb & alkohol.
på lördagen gav vi oss ut på sightseeing.
till en sjö jag glömt namnet på & åkte trampbåt.
vi tittade även till pastorn fossmos hus & på kvällen åkte vi in till uppsala för att festa lite med jocke.
vi vandrade mest runt i uppsala.
fan vilken grann stad det är!

känns konstigt att vara tillbaka i malmö med all hysteri efter en lugn & skön helg.
jobbade stängning igår, gick väl bra förutom en kärring som skrek i mitt öra mest hela tiden.
vissa människor får man ta med en klackspark.

tydligen är många i behov av en makeupartist i sommar, det är bra men svårt att få ihop allt.
det löser sig.

i kväll ska magnus betnèr uppträda på ribban & helena har bjudit in mig,anncha & patrik.
ska bli skoj att träfa helena & magnus igen.
well..

ska väl ta tag i saker & ting.
packa upp & städa.


Kommentarer:
Postat av: bloggmamman

Lyckost dig! Mitt barnbarn fullkommligt avgudar Magnus och har honom som skärmsläckare eller bakgrundsbild på telefonen. Du får pussa på honom från henne. (Hon är sjutton år). Allt bra annars. Helgen har varit lugn. Nisse tillbaka i K-stad. Ja, visst blir det fina bilder! Med mobilen. Sköt om dig min vän och lev väl! Puss!

2006-06-27 @ 16:20:29
Postat av: bloggmamman

Du är en pärla!!! P&K

2006-06-27 @ 20:33:20
Postat av: Evelin Gunillas (bloggmammans) barnbarn

Hej! Vad snäll du e som ska fixa atografen. Jag tycker Magnus är jätte snygg & söt. Har kort på han på både mobilen & datan. När jag tittar på roliga program när han är med tittar jag på det bara för att han är med. Krama han hårt från mig

2006-06-27 @ 20:52:17
Postat av: Nisse

Heej! Tillbaka i Kstad igen för en två veckors visit. Har fått lägenhet här. Underbart. :)
Midsommar tillbringade jag hemma med mamma å pappa. Var så trött efter Hultan. Haha men det var roligt där nere.
Hur är allt annars då? Livet?
Kramar!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback