måndag.

tjo!

det är en bra dag.
snacka om tvärkast.

hade praktiskt prov idag (bara sex stycken kvar, jippie!)

& fick veta att jag fick en 5:a av 5 möjliga på det teoretiska.
glädjerus!

jag & karin firade det med en fanta på lilla torg, så fancy!


i morgon är det fotbollstime.

jajamen!

jag har slagit vad med min tobakshandlare på hörnan.

han är skoj.

jag tror (hoppas) på 2-1 till sverige

&

han tror på 1-1.

hans vadslagning låter vettigast men som ni vet tänker jag med hjärtat.



fick nyss ett sjukt kul sms av D.
"har du hört om den när P kom inspringandes till apoteket en söndagsmorgon med knullrufs & utan strumpor i skorna & skrek med alkisandedräkt "vart finns gravitationstesten?!?!"

ahahah, han är sjukt kul!
jag kan se puckot framför mig.
& gravitationstest, haha!!



Kommentarer:
Postat av: Nisse

Lina! Hur mår du??
GRATTIS till provet! Du är så duktig!!

Kramar!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback