lördagen.

hm.jao.
gårdagens festande var i alla fall klockrent.

vi firade heidi på en innergård på möllan.
hon hade lagat sina små specialiteter & det smakade lovely.

hon fick sjukt fina presenter, bland annat en resa till bulgarien.
ge mig!

alkoholen & skratten flödade.

alla utom jag, daniel & dolle gav upp framåt natten men vi dansade vidare mot wonk.
yay, gayklubb.

daniel fick ett snyggoragg & försvann efter lite galet dansande.
dolle & jag fick också en del hyffsade ragg men avböjde snällt eftersom vi är ganska hetero.

träffade en del folk från skolan
"men guud, är du också homosexuell, det visste jag inte!!"
"nä..jag är .."
"jaja, så säger ni alla i början"

en del var mindre trevliga.
"men alltså, du är straight, vad gör du här?"
"hur vet du att jag är straight?"
"du är alldeles för kvinnlig för att vara flata"
snacka om fördomsfullt...

hur som helst var det en trevlig kväll & jag är glad att daniel hookade upp med en trevlig karl & slampade lite.

nu:bakisångest.
fast gaby säger att jag är bäst, så jag kanske bara ska ta det till mig & sluta nojja.

Kommentarer:
Postat av: Jossan

tack för nice läsning. har fördrivit halva jobbdagen med att läsa din blogg. go girl!

2006-06-18 @ 15:54:56
Postat av: lina.

oj, tack jossan det värmer!!:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback