by now.


jag är usel på att blogga.
det borde vara förbjudet för slöisar som mig att äga en blogg.
thats it.

hur som helst.
nästa torsdag är makeup skolan avslutad.
förhoppningsvis är jag färdigutbildad makeupartist då.
om jag klarar proven.
om.
på fredag äger teoriprovet rum & nästa vecka har jag nio praktiska prov.


annars rullar det på.
folk lever livet på hultsfred & fastän det var längesedan minns jag hur det var
& hur jag var & hur vi alla var.
avlägset.


midsommar firas i uppsala.
eller ja, med handen på hjärtat i knutby.
slå det om ni kan.
jag ska minsann få uppleva denna metropol under midsommarhelgen.


& i övrigt saknar jag bror.

& över lag är jag dödligt trött på allt negativt VM-snack.
trött på att folk orkar bry sig om chippens tofs & trött på folk som bryr sig om bråk i omklädningsrum.
det kanske kommer som en överraskning för många men fotbolls VM handlar om fotboll.
wow va?
& visst är det jäkligt trist att de spelade oavgjort i första matchen, men snälla sitt inte hemma med handen i chipspåsen & spy galla.
gör det bätte själv liksom.


well.
over and out for now.







Kommentarer:
Postat av: bloggmamman

Knutby...hmm. Var rädd om dig så det inte dimper ner nån från ovan. Håller ala tummar i nästa vecka, det vet du. Kramar. Nu ska jag åka till jobbet och baka!

2006-06-15 @ 07:10:59
Postat av: fragment

jag ska parasitera på mina päron tänkte jag.. o ölning går bra fr.o.m NU!!! :D du e i malmö ett tag till eller? antar jag med proven oså. jag ska dit en sväng nästa vecka tänkte jag, eller kanske redan söndag. ska slagga hos tania. gimme öl/vin o brevhysteri!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback