dagarna som gått.

tjo!
well.
sedan sist har nog ganska mycket hänt & ohänt.

har jobbat en del & det är ganska kul.
faktiskt.
det är okej liksom.

magnus & helena var nere förra veckan.
magnus var bäst som vanligt. men han där snubben "percy nilegård" är fett tråkig.
efter showen var det efterfest på magnus & helenas hotellrum, vi var ett glatt gäng.

i lördags åkte jag till köpenhamn med daniel & dan.
det var gayklubb för hela slanten, vilket var bra för dem men mindre kul för mig.
jag var den enda tjejen & dessutom heterosexuell.
men det var kul ändå.
faktiskt.

på vägen hem hittade jag emeli.
på trappan till huvudbangården.
fatta så galet.
det måste ha varit den sjukaste tågresan jag någonsin varit med om.
massa galna människor.

well. nu är jag ledig i fyra dagar.
& de ska fyllas med sol, bad, shopping i köpenham,gabyölning & emelitok.


kraum!


Kommentarer:
Postat av: Evelin Gunillas (bloggmammans) barnbarn

Okej tack vad du är snäll =) Ja men det är lungt datorer kan krongla ibland. =) Glad jag är JIPPI!!

2006-07-04 @ 18:17:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback