We Love Boobs.

vilket jäkla gnäll om lindex bh-kampanj.

SL har tagit bort texten på affischerna i stockholms tunnelbana.
arga töser protesterar vilt.
but let`s face it.
det är en reklam för BH:s.
BH:s sitter på brösten & om lindex älskar bröst, well, let them.
kvinnor som kallar sig feminister protesterar ljudligt & anser att reklamen är kvinnoförnderande.
jag tycker att deras beteende är förnedrande.
jag är kvinna, jag är feminist & jag har ett par bröst.
de finns där oavsett.
varför är det alltid så mycket hyschpysch gällande kvinnors sexualitet & kroppsexponering?
ingen gnäller när fredrik ljungberg viker ut sig för CK, för han är ju MAN!
men jag är kvinna & jag har bröst & det ska döljas.
ni sk. feminister som protesterar mot lindex reklamen tar feminismen hundra år tillbaka i tiden.
inser ni inte det?

dessutom är lindexreklamen en hyllning till brösten i ett samhäller där bröstcancern är väldigt på tapeten.
ingen hade klagat om "We love boobs" hade byts ut mot "skänk en slant till bröstcancer fonden"

en BH sitter på brösten,därför är det ganska självklart att en BH-reklam innehåller ett par bröst & en BH.

god dammit!

Kommentarer:
Postat av: Nisse

hålla nisse!
Haha, men Loond blir det någon gång i framtiden i alla fall. Det vet jag. :)
Sthlm funkar, men det hade varit mycket bättre om man hade haft någon nära polare liksom. Man är blir ensammare ju större staden är... Men det funkar. :)
JA!! Lägg ut bilder på lägenheten!! Vill se!

Håller med dej i det du skrev. Alla skriker när dte är tjejer men inte när det är killar. Okej om dte hade varit värsta dirty bilderna ala "herrtidningar". Då kan jag förstå om det blir skrik om att kvinnan objektifieras. Men dom där är ju helt vanliga liksom... Så som man ser ut.

Glad alla Hjärtansdag! Kramar!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback