uppdatering.

det är kanske dax att ta tag i sitt bloggliv.
har inte haft ork.

en uppdatering vore vara på plats nu.

 jag har: varit på jockes 25-års fest i helsingborg, gått i skolan, pluggat, shoppat, tränat, tittat på alla sex and the city avsnitten (endast säsong 6 återstår -seperationsångest).

jag är:  sjuk (förkyld) & uttråkad.

jag ska: fylla år nästa vecka, den 16:e (torsdag?), skriva en hemtena i kulturvetenskap & dess teorier (ooäk), skicka in min anmälan till makeupskolan, köpa en dammsugare, planera min & brors fest.

jag vill: bli frisk, klippa & färga håret,resa till new york (en av biverkningarna efter min sex and the city feber).

jag borde: plugga, snyta mig & kamma håret.


cha*

Kommentarer:
Postat av: bloggmamman

Hej mitt BB.Skönt att höra att du börjar komma tillbaka...om än lite snorig och hostig.Här är det kallt i dag.Nisse var hemma förra helgen,kul att se henne.Jag är sjukskriven nästa vecka också.Dumma leder.Ska till reumatologen i Falun på måndag.Alltid roligt med en utflykt.Sköt om dig nu min vän.Lev väl och ha det bra.Kramar!!!

2006-02-10 @ 09:06:23
Postat av: Nisse

Heej!
Jag trivs bra, men Karlstad är det bästa! :)
Absolut en Rockyfika! I Loond kommer jag hamna nångång i framtiden iaf eftersom det är där Mänskliga Rättigheter-kurserna finns.
Hur går det för dej i skolan?? Och livet??
Tack för du tycker lägenheten är fin. :) Den är mysig. Har ju bara sett ditt kök, men det gillade jag. På riktigt!

Kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback