listan.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN:
antagligen inte:)
HUR RAGGAR DU:
oftast på onsdagar.
VAD HETER DU:
Lina.
KALLAS:
Lina, clåne.
VARFÖR:
för att jag heter så. (anna kallar mig clåne,en gammal tradition)
VAD HAR DU GJORT IDAG:
jobbat, packat, shoppat, pluggat.
VAD SKA DU GÖRA IDAG:
plugga, sova.
VAD VILL DU HELST HA NU:
en färdigskriven tenta. (skriven av mig)
VAR ÄR DU NU:
i mammas & pappas arbetsrum.
SAKNAR DU NÅGON NU:
ja.
RÖKER DU:
inte just nu.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:
igår.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN:
plugg & schlagerkväll.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU:
svarta.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG:
nä, inte särskilt.
VEM PRATADE DU MED SENAST:
emeli.
VAD PRATADE NI OM:
tentan.
VAD GÖR DU JUST NU:
svarar på frågor,
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN:
nä, jag är sjukt kul.
ÄR DU BLYG:
nej.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
06.00 (!!!)
NÄR KRÄKTES DU SENAST:
oj...i somras.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ:
lars winnerbäck-hugger i sten.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT:
nej.
HAR DU GLASÖGON:
ja men oftast linser.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ:
malmö.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:
ja.
ÄR DU HOMOSEXUELL:
nej.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:
ormar & "kakord"
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV:
någon pangpang film.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:
anncha: "nej, du kan ringa mig hem"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG:
nej.
HUR SVARAR DU I TELEFON:
hallå!
VAD HAR DU FÖR INTRESSE:
shopping.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU?
shoppa.
HAR DU DVD-SPELARE?
ja.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
trångsynta människor.
HAR DU GOTT BORDSSKICK?
ja.
VAD ÄR ATTRAKTIVT?
humor.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?
i den delen av hjärtat man saknar med.
KLIAR DET NÅGONSTANS?
händerna.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU?
röda.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? 
 när jag var 15.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?
Linda.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU?
ramlösa citrus(?) & choklad.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE?
humör.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD?
plackers om jag får be.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?
ohlala. 2 (jag har slutat nu)
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR?
2oo5 , det var ett glatt år, för det mesta & jag gjorde mycket roliga saker & träffade måna roliga människor.
VAD KÖPTE DU SENAST?
en tavla.
BRUKAR DU KOMMA I TID?
nej.
HUR KÄNNER DU DIG NU?
helt slut men glad & förväntansfull.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
svart.
KAN DU LAGA MAT?
haha nä, oftast inte.
VAD PLUGGAR DU?
kulturvetenskap med samtidsinriktining.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
ja, jag sköter mig.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
ja, min födelsedag!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
oh, ja! för det mesta.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
några tequila i jockes sällskap.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback