en halv sida.

cha.

nu har jag suttit framför datorn sedan klockan 10 i morse.
& jag har en halv sida kvar på tentan, MEN jag har FASTNAT.
jag kan inte skriva ett ord till för jag har tömt hela kunskapsförrådet inom kultur.
jäkligt olägligt att orden tog slut, en HALV sida innan jag var helt klar.
what to do?
ich nicht palle.

i kväll ska jag hem till jocke.
mia ska spela in en film om droger till sitt projektarbete.
jag ska tydligen spela en neddrogad flickunge som ligger i ett badkar och är så gott som död.
vilket trevligt söndagsnöje liksom (?)

nåwell.

en halv sida är en halv sida är en halv sida.


puss.

Kommentarer:
Postat av: Nisse

Haha, gick det bra att vara en nerdrogad flickunge? :)

Hon överlever läpp-incidenten. Haha. Klantbarn!

Ha det bra! Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback