det är idag jag fyller år.


tjo.
idag blir liten stor (?).
hela tjugotvå år.

blev väckt klockan åtta av att mamma ringde & gratulerade, hon har varit så orolig för mig eftersom det är första gången i hela mitt liv ingen sjunger för mig på morgonen.
haha så söt.

strax där efter ringde söta anna & sjöng mycket vackert för mig, något besviken över att mamma hann före.

först av alla var ändå min lilla korvalådda jocke som skickade sms vid sju..(galning).
emeli ringde nyss & kraxade, influensa, stackare.

ikväll kommer mamma & pappa hit, då ska vi ut & äta på le consert med bror & anncha.
efter det ska jag fira vidare på möllan med anncha & bror i släptåg.
det blir nog en bra dag trots allt!

puss på er!

Kommentarer:
Postat av: Nisse

GRATTIS LINA!! Nu har du endast åtta år kvar till trettio. Haha. :)
Hoppas du haft en alldeles underbar dag!!
Massor med kramar!

Postat av: Nisse

Jag har ny blogg. Så du vet. :)

2006-02-17 @ 14:49:00
URL: http://www.matildamatsdotter.blogspot.com
Postat av: Bloggmamman

Hurra i efterskott. Hur kunde jag glömma dig. Hoppas att du hade en bra dag, med ballonger och massor med tårta. Kramar!

2006-02-18 @ 12:16:20
URL: http://kanelbullens.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback