dammdilemma.

hoho.

pappi var här nyss.
han skolkade lite från jobb för att titta på OS.
(OS-febern har drabbat hela min familj, kära Bullen hjälp mig!)

nåwell.

min dammsugare har varit i sönder i två veckor, den har inte sugit upp någonting
& dammråttorna började bli läskigt stora.
jag beklagade mig inför pappi för detta innebär att jag måste köpa en ny & ärligt, man kan ha roligare för de pengarna.
pappi plockar fram dammsugaren, öppnar påsfacket & utbrister:
"du kanske borde byta påse innan du köper ny!!"

ops....nu är lägenheten i alla fall ren..

det är typ 10 vuxenpoäng på att bli lycklig över en dammsugare.
det trodde jag a l d r i g.

Kommentarer:
Postat av: Bloggmamman

I dit it! Får se vad det blir av det här..Men det visar sig väl i framtiden.Jättekul att ha Nisse hemma denna vecka....Nästa blir det back to Karlstad för en omtenta...Hon flyger och far det barnet.Med buss alltså.
Kram

Postat av: Nisse

Hahaha, fan. Är du lika oteknisk som mej?

2006-02-15 @ 12:38:22
URL: http://nisse.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback