torsdag.

ännu en gång är klockan för mycket.
men jag skiter i det & ska sova i stället.

varje dag är jag glad äver att gaby existerar i min mobil.
någon som jag.

lina har varit här.
vi har shoppat, käkat tacos & softat.

i morgon ska jag ha fest.
jag vet inte vad som hände men jag råkade bjuda in halva sverige.
i min etta.
det blir bra.

på söndag ska jag sminka.
äntligen ska jag få ihop en portfolio.
jag har tre modeller & tre fotografer till mitt förfogande.
det är lycka.
jag ska:
sota
bröllop
egen trend
edens lustgård
glamour
dekorativt.
jag längtar.


& jag längtar efter dig.
fast det är helt fel.
aldrig rätt.
men det skiter vi i.


god natt.

Kommentarer:
Postat av: fragment

du e så bäst! lucky you med att fixa portfolio såå roligt! hoppas festen blir hysteriskt bra.. jag håller på att skicka bilder t framkallning sen ska jag simma in till stan för fikning. KRAAAUUUM!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback